Uppdatering från min jul

Det har inte blivit så mycket träning under denna julen för min del, dels för att jag har jobbat men jag valde att vara med nära och kära så mycket som möjligt :) det sägs ju att man blir grov när man vilar *ler* imorgon blir det nya tag, jag jobbar hela veckan men ska nog ändå få ihop mina 5 pass...

Julafton var mysig, det började med frukost med grannarna. Malva och Melly tittar på pippi :)  


Efter det åkte vi till min bror för att fira resten av julen. Alla var med, till och med Cassandra och Nathalie och det var hur mysigt som helst. Min far fattades men så är det när man är brandman. Här kommer några bilder. Tog bara några stycken med min mobil. Glömde ju min kamera :(

Malva Fabian och Emilia

Mycke julklappar till barnen :)

Gissa vem som var tomte??

GOD FORTSÄTTNING MINA VÄNNER


Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Tack desamma fining! Hoppas er helg har varit supermysig!



ses vi på gymmet ikväll?



Kram!

2011-12-28 @ 16:57:53
URL: http://harderbetterstronger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0