Helgen

Det har varit en mysig helg :) lördag med fika middag och mys framför tv :) perfekt ätardag...
Idag var vi med Kerstin och Milton på busfabriken så kidsen fick leka, det var kul =)
Efter det blev det benträning som gick sådär, min rygg börjar säga ifrån igen. Jag försöker inte tänka på det och bara köra på men det är svårt. Jag hade behövt en vilovecka nu men psyket säger NEJ!!! borde lyssna på kroppen men den får vänta i detta läget :)
Det har varit en mysig kväll med Cassandra Erik o Nattis, o Emma såklart :) blev thaimat, mums... Imorgon återgår jag till kyckling o ris/potatis, längtar. Mår mycket bättre i veckorna än på helgen.
Nu väntar sängen på mig :)
Bjuder på en bild från gymmet idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0