Tiden går fort....

På lördag är det fyra veckor kvar tills jag står på scenen igen. Det är fem år sen sist och jag längtar sjukt mycke :) det ska bli såååå jävla roligt, både på dc och luciapokalen. Fem månaders diet är nu avkarat och dagarna är väldigt upp och ner. Ena dagen mår jag skit bra, andra dagen mår jag som er råtta. Idag blev en bra dag efter en hungrig morgon. Johan min träningspartner gjorde hela mig dag (som många andra dagar) Citerar ett inlägg och en bild från facebook "Svårt att finna ord för min vän,träningspartner malou:)! E så otroligt imponerad och stolt över denna resan du gjort, dessa tuffa månader med hård diet och träning. Nu kör vi stenhårt sista veckorna! Ses ikväll:)"

 

Kommentarer
Postat av: Annika

Grymt bra jobbat! Det kommer gå hur bra som helst! Jag är imponerad över din kämparglöd. Det inspirerar! Du fixar den sista biten oxå :) Känslan av en comeback är fantastisk och resan tid kommer vara värt det!

2012-10-31 @ 20:28:51
URL: http://smulan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0