12 Dips =) "Första gången"

Glömde ju skriva att jag körde armar igår och provade dips för första gången i mitt liv. Jag har en axelskada i min vänter axel pga av att jag simmat i 12 år, denna förslitning har gjort att jag aldrig kommit ner ordentligt + att det har gjort svinont...
Emma körde lite dips igår och då tänkte jag "ähhh nu måste det gå efter alla dessa år" och det gjorde det. Jag gjorde 8 st först och det kändes okey. Efter det gjorde jag 12 st, det är kanske inte många men för mig är det sjukt många. Jag väger inte lite heller =) Det kändes inte mycket i axeln men fan vad det kändes i handlederna :) Sista orkade jag bara 8 st för då var jag helt slut. Nu har jag en ny utmaning och det är att kunna göra fler och fler för varje armpass. Jag glömde också skiva att jag kört biceps innan och detta var min sista övning på triceps så jag var redan helt slut i armarna.

STOLT ÖVER MIG SJÄLV FAKTISKT!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fan va härligt!! 12 stycken är väl jättebra? Jobbigt som tusan är de iallafall! Tycker verkligen att du ska va stolt! =)

2012-01-07 @ 21:49:48
URL: http://harderbetterstronger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0