Vilken väder...

Helt sinnes... Men tyvärr är man på jobb hela helgen :( Hade suttit fint med en promenad i bunkeflo nu eller kanske till och med en liten löprunda. Dax att börja jobba på kondisen igen, väger ju en del och mina knä ska inte gå sönder. Jag får börja lugnt!!!
Igår blev det ett bra ryggpass, därefter blev det lite stretching med hjälp av Istvan (Massör på AA Elit) Måste verkligen vara noga med att strecha efter VARJE pass men jag hoppar gärna över det då jag bara vill hem från gymmet när jag är klar. 
Dax att jobba vidare... KRAMAR  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm alltså ja måste bara få vara nyfiken, hur gammal är du??har försökt se men de står ju som ingenstans :)

2012-03-04 @ 01:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0